Еко-маркування WindMade - знак відзнаки для зелених корпорацій

Еко-маркування WindMade - знак відзнаки для зелених корпорацій

Заходячи в супермаркет, ми вже зовсім не дивуємося наявності на упаковках товарів різних лейблів споживчих сертифікатів, які засвідчують або високу якість товару, або відсутність у ньому генетично модифікованих організмів, або його екологічну чистоту. Сертифікації, пов'язані з екологічною безпекою, останнім часом і зовсім стали чи не найбільш розповсюдженими в західних державах. Але кілька днів тому з'явився абсолютно новий вид інтернаціонального технічного стандарту, призначений для виділення із загальної маси тих виробників, які використовують в своєму виробництві поновлювані джерела енергії.

Маркування під назвою WindMade було створене за підтримки різних екологічних організацій, включаючи Всесвітній фонд дикої природи. Цей стандарт дозволяє компаніям, у яких частка поновлюваних джерел енергії в загальному споживанні енергетичних ресурсів перевищує 25 відсотків, отримати спеціальну відзнаку.

«WindMade - це перший екологічний споживчий знак, створений за підтримки Глобального договору ООН - заявив Георг Келл, виконавчий директор Глобального договору ООН. - Даний стандарт повністю відповідає нашій місії сприяти розвитку соціально-економічної стійкості, тому як використання поновлюваних джерел енергії - це найважливіший внесок бізнесу у цей розвиток. Будучи дуже значущим споживчим знаком, WindMade може пройти довгий і ефективний шлях у популяризації використання «зелених» джерел енергії».

Стандарт WindMade передбачає виконання його носіями певних вимог. Перш за все, частка споживаної вітрової енергії в загальному енергоспоживанні компаній-учасниць повинна бути не менше 25 відсотків. При цьому енергія вітру може бути отримана як шляхом купівлі її у виробника, так і з використанням власних вітрогенераторів. При цьому точний відсоток енергії вітру в загальному споживанні також буде вказано на маркуванні WindMade.

Критерії екологічної безпеки, встановлені цим стандартом, сприятимуть збільшенню інвестицій в поновлювані джерела енергії, адже в цьому випадку використання вітрогенераторів не тільки дає більш дешеву електроенергію, але також підвищує імідж компанії серед споживачів. Стандарт WindMade розроблявся за активної участі представників Всесвітнього фонду дикої природи. Представники фонду кажуть, що якщо амбітні промислові підприємства будуть прагнути пройти сертифікацію з даного стандарту, то це може стати дуже відчутним внеском в «зелену» політику багатьох держав.

«Сьогодні ми запускаємо технічний стандарт для отримання унікального споживчого знака для компаній, що використовують чисту енергію - говорить Мортен Албаек, старший віце-президент по глобальному маркетингу і клієнтській політиці компанії Vestas, яка очолює ініціативу створення стандарту WindMade. - Але це тільки початок, тому що разом зі зростанням членства WindMade ми будемо розвивати і вдосконалювати стандарт».

Як стало відомо, стандарт WindMade відразу став дуже популярним серед компаній-виробників. Вже зараз багато компаній мають наміри почати перехід на екологічно безпечні джерела енергії, тому як тепер це може стати ще й найсильнішою споживчою перевагою для товарів компаній. Тим не менш, на даний момент дуже мало виробників відповідають всім вимогам стандарту, але це лише питання часу. Рухомі ідеальною для європейської цільової аудиторії маркетинговою стратегією - «озелененням» виробництва - компанії швидко почнуть вкладати кошти або в покупку чистої енергії, або ж в монтаж власних екологічно чистих енергетичних установок.

18 листопада цього року в Нью-Йорку пройде урочиста подія, на якій перші компанії, що використовують «зелену» енергію, будуть сертифіковані за стандартом WindMade.

X

Вхід

Завантажую...