Екологічна соціальна реклама в Україні

Екологічна соціальна реклама в Україні

Створення ефективної соціальної реклами екологічної тематики нині широко та успішно практикується за кордоном, чого не можна сказати про Україну. І справа не в тому, що така реклама не створюється, адже це не так. Річ в тім, що більшість речей в секторі соціальної відповідальності робиться в Україні навмисно, для галочки. Висять плакати, які нікого не цікавлять і, найчастіше, нікого не стосуються. Просто тому, що є якась програма, яку потрібно виконати. Якщо комерційний сектор реклами мотивується тим, що реклама повинна повернути інвестиції, то в соціальній рекламі нічого подібного немає, оскільки вона лише відпрацьовує певну програму соціальної відповідальності.

На цьому фоні, в хорошому сенсі слова, привертає увагу представництво ООН, яке замість того, щоб взяти макети західного агентства для соціальної акції, перекласти їх українською мовою, повісити на стіну, поставити галочку і відзвітувати в головному офісі, поводить себе трохи інакше - вони показують проблему очима України за допомогою українських рекламних агентств. А відбувалось це так.

В рамках національної кампанії GO GREEN («Прямуй на зелене!»), ініційованої представництвом ООН в Україні, в свою чергу, в рамках Глобального Договору, нещодавно проводились соціальні рекламні кампанії «Ти небезпечно озброєний» та «Підпишись під захистом довкілля!». Мета цих кампаній полягала в тому, щоб привернути увагу українців до екологічних проблем та сприяти позитивним змінам у їх відношенні до навколишнього середовища та використання природних ресурсів.

Перша хвиля рекламних кампаній - «Ти небезпечно озброєний» - типова актуалізація проблеми. Тут говорилось про сміття, вихлопи, воду, користування електроенергією і, таким чином, приверталась увага людей до самої проблеми.

Друга хвиля комунікацій - «Підписи» - показувала, що насправді має робити людина, якщо вона хоче поводити себе соціально відповідально. Тобто, кожного разу, коли людина вимикає світло, прибирає сміття, економить воду, регулює вихлопи - вона підписується під захистом навколишнього середовища. До речі, серія «Підпишись під захистом довкілля!» була приурочена до конференції зі зміни клімату в Копенгагені.

Таким чином, можна зробити висновок, що екологічна соціальна реклама в Україні поступово перестає створюватись «для галочки», ми спостерігаємо повільний, але все ж таки розвиток в цій сфері. І нехай наведені роботи ще не досягли рівня закордонних організацій, зразки креативних плакатів яких можна переглянути на нашому сайті, але це вже краще, ніж нічого.

 

 

Коментарі

Ввійдіть або зареєструйтесь, щоб залишати коментарі.

Зображення користувача hannawinner.
hannawinner / 15.09.2012, 13:13

Якби таку рекламу показували по телебаченню...Потрібно боротись з нашою байдужістю!

Зображення користувача Serhey.
Serhey / 12.09.2011, 18:49

дякую адміністрації сайта за таку рекламу шкода що її не показують не телебачені бо така реалама потребуе поширення!

Зображення користувача Myroslava.
Myroslava / 23.06.2010, 12:26

Підкажіть будь ласка чи є в Україні екологічні центри, які мають інформацію про проблеми екології України, якою можна скорисатитися при розробці соціальної реклами, чи може хтось координує теми які варто популізувати серед населення, чи є доступні дослідження які підтверджують важливість цих заходів. Мені це потрібно для розробки PR-стратегії нашої компанії.

Зображення користувача mia.
mia / 23.06.2010, 14:38

На жаль, у нас наразі немає такої інформації. Але Ви можете звернутись до Партії Зелених - цілком ймовірно, що у них є те, що Вам потрібно.

Зображення користувача Demon.
Demon / 07.06.2010, 18:04

Цілком підтримую!

Читайте також

Солоні озера найчастіше поширені в так званому арідному кліматі, де опадів мало, а випаровування досить велике. Якщо ми подивимось на карту нашої планети, то величезні території Азії, Африки, Південної та Північної Америки дуже зручні, типові для солоних озер. І цікава для вчених проблема — це солоні озера, які зникають. Вона отримала величезну увагу в першу чергу преси, але наукові питання не менш цікаві. З чим вони пов'язані?

X

Вхід

Завантажую...