Екологічна соціальна реклама від Legambiente

Екологічна соціальна реклама від Legambiente
Global warning. Be cool. Save energy (Глобальне попередження. Ні потеплінню. Економте енергію)

Італійська природоохоронна організація Legambiente відома своєю екологічною соціальною рекламою далеко за межами рідної Італії. Для створення рекламних кампаній Legambiente наймають провідні рекламні агентства, в результаті чого народжується дійсно креативна та дієва соціальна реклама. Ми вже знайомились з п'ятьма цікавими кампаніями цієї організації. Сьогодні ми продовжимо свою розповідь про рекламні кампанії «Італійського Грінпіс».

Перший постер відкриває конкурсну кампанію Legambiente, яка була проведена з метою привернення уваги до проблеми глобального потепління. Слогани на всіх плакатах цієї серії являють собою гру слів, через що ми дозволили собі зробити досить вільний їх переклад. Наступний плакат підіймає тему лісових пожеж, викликаних глобальним потеплінням.

Fire tales (Казки про пожежі)

Також Legambiente підкреслює, що клімат вже почав змінюватись, про що свідчить той факт, що льодовики планети втратили третину свого обсягу.

Take heat easy (Заспокойся та утеплись)

Повітряний транспорт стає дедалі доступнішим. Але саме літаки викидають більше парникових газів, ніж будь-який інший вид транспорту.

Low coast (Ціни знижуються, рівень води підвищується)

Не оминули італійці і тему кондиціонерів.

Home sweat home (Дім, пітний дім)

Наступна рекламна кампанія - збір коштів в розмірі 20 євро на підтримку проекту Goletta Verde, метою якого є захист морських жителів.

Here's a kind of corruption the sea will welcome (Такий вид корупції морем тільки вітається)

Досить цікава кампанія-заклик до власників автомобілів.

In auto respiri fino a 5 volte più smog che fuori (Всередині вашого автомобіля ви вдихаєте в 5 разів більше смогу, ніж зовні)

І не менш цікавий заклик до економії ресурсів.

Don’t waste. Responsible consumption multiplies resources (Не чиніть марнотратство. Відповідальне споживання примножує ресурси)

Святкуючи своє 30-річчя, яке припало на Новий рік 2010, Legambiente звертає увагу на вторинну переробку і відповідальне споживання. Організація закликає не викидати те, що можна використати ще раз: навіть старий календар стає новим через кожні 28 років.

Happy old year (Щасливого старого року)

X

Вхід

Завантажую...