Кругосвітня подорож літака на сонячній енергії відкладена через поломку батарей

Кругосвітня подорож літака на сонячній енергії відкладена через поломку батарей

Літак на сонячній енергії, відомий як Solar Impulse (повна назва — Solar Impulse 2), успішно завершив найнебезпечніший етап своєї історичної спроби пролетіти навколо світу — але не без наслідків. Важкий шлях обернувся перегрівом батарей літака, що викликало серйозні пошкодження, оголосила в середу команда швейцарських мандрівників, які пілотують літак. Як результат, вони застрягли на землі до наступної весни.

Solar Impulse приземлився на Гавайях 3 липня після п'ятиденного перельоту з Нагої, Японія. Однак, у перший ж день польоту батареї, які зберігають енергію сонячного літака, почали перегріватись і екіпаж не мав змоги їх охолодити. За словами команди Solar Impulse, пошкодження батарей не було викликане недоліком технології, це була помилка команди, яка не передбачила коливання температури, які відбуваються під час швидких підйомів і спусків в тропічному кліматі.

Оскільки літак оснащений 17 тисячами фотогальванічних елементів, прикріплених до верхньої частини крил і фюзеляжу, він спирається на ясні, сонячні дні, щоб зібрати достатньо сонячної енергії для роботи двигунів. Хоча він може літати до 10 годин й за похмурої погоди, літак повинен увібрати достатню кількість сонячного світла протягом дня, щоб зарядити батареї, які тримають його у повітрі під час нічного польоту.

Чотири батареї високої напруги разом важать більше 600 кг, що складає більше чверті від ваги всього літака. Тим не менш, за розмірами вони менші, ніж аналогічні батареї, зроблені лише десятиліття тому. Це важливо, оскільки інженери Solar Impulse знали, що їм потрібен легкий літак. Великий літак потребує великої тяги, щоб відірватись від землі і рухатись вперед. Навіть з використанням найкращих наявних технологій, двигуни, які живляться від сонця, слабші за паливні і дають менше тяги.

Це не перша невдача команди Solar Impulse. Очікування оптимальних погодних вікон було найважчою частиною подорожі. Під час своїх зупинок літак вже не раз тижнями не міг піднятись у небо. На цей раз екіпажу літака потрібно більше, ніж кілька тижнів, щоб повернутись у повітря. Знадобляться місяці для ремонту батареї і дослідження різних варіантів вдосконалення процесів охолодження і нагріву для надтривалих польотів.

Якщо все піде добре, Solar Impulse 2 знову здійметься в небо на початку квітня 2016 року та полетить від Гавайїв до західного узбережжя США у наступному етапі своєї кругосвітньої подорожі, яка має скінчитись поверненням до точки відправлення в Абу-Дабі.

X

Вхід

Завантажую...