Nike представив онлайн-інструмент для визначення впливу виробництва одягу на навколишнє середовище

Nike представив онлайн-інструмент для визначення впливу виробництва одягу на навколишнє середовище

З метою суворого відстеження та скорочення негативного впливу на екологію планети з боку виробників одягу Nike, Inc. представив спеціальний онлайн-інструмент «Інструмент екологічної оптимізації виробництва одягу» (Environmental Apparel Design Tool). Ця розробка створена з метою зблизити різних виробників одягу і тканин, допомогти їм налагодити співпрацю, а також скоротити негативний вплив на довкілля з боку виробництва та скоротити використання таких природних ресурсів, як нафта і вода.

Компанія Nike витратила на розробку даного інструменту більше 7 років, вклавши в проект 6 млн. доларів США. Тепер кожен дизайнер одягу, скориставшись даними інструментом, зможе отримати конкретні дані про те, яким чином, використовуючи певні типи тканин, він може зменшити шкоду, яку завдає навколишньому середовищу виробництво.

«Цей інструмент призначений для того, щоб на початковому етапі створення одягу допомогти дизайнерам зробити вибір тканин з точки зору екологічної безпеки їх виробництва», - говорить Ханна Джонс (Hannah Jones), віце-президент з екологічно безпечного бізнесу та інновацій. - «Nike використовує цей інструмент більше чотирьох років. За цей час він надав нам неоціненну допомогу у виробництві продукції за більш високими екологічними стандартами. Представляючи цей інструмент, ми хочемо, щоб всі, хто ним користується, оптимізували своє виробництво. Також ми прагнемо зміцнити співпрацю між виробниками одягу з метою створення глобальних стандартів індустрії, ми хочемо сприяти прийняттю практик екологічного проектування і дизайну, а також розширенню асортименту екологічно безпечної продукції, доступної для покупця".

Футболки, спеціально створені Nike для чемпіонату з футболу в Південній Африці, - відмінний приклад того, як даний інструмент допоміг дизайнерам в розробці висококласного одягу з точки зору сталого розвитку та інноваційних технологій. Ці футболки були виготовлені з поліестеру, який на 100% підлягає переробці, завдяки чому вдалося утилізувати 13 млн. пластикових пляшок. Тільки за минулий рік Nike подвоїв обсяг використання поліестеру, завдяки чому знайши гідне застосування 82 млн. пластикових пляшок.

На цьому бренд не зупиняється: на 2011 рік запланована презентація інструментів для визначення екологічної безпеки виробництва взуття, екологічності матеріалів, а також інструменту для підрахунку використовуваних при виробництві водних ресурсів.

X

Вхід

Завантажую...