«Органічні» продукти вводять покупців в оману

«Органічні» продукти вводять покупців в оману

За даними видання «Los Angeles Times», присутність на упаковці будь-якого продукту напису «organic», що означає - вироблений без використання небезпечних хімікатів, не тільки підвищує до нього довіру, але і покращує смакові відчуття.

У дослідженні американського соціолога Jenny Wan-chen Lee випробуваним було запропоновано абсолютно однакові зразки печива, йогурту і чіпсів, але з різних упаковок, одна з яких була промаркована як «organic», а інша не мала цього слова. Практично всі опитані сказали, що продукти з пачки «organic» не тільки більш смачні, але й містять менше калорій, жиру і цукру. Більш того, багато випробовуваних зізналися, що за пачку з написом «organic» вони готові заплатити більше.

X

Вхід

Завантажую...