Solar Impulse приземлився у Каліфорнії, перетнувши Тихий океан

Solar Impulse приземлився у Каліфорнії, перетнувши Тихий океан

Літак на сонячних батареях Solar Impulse приземлився в Кремнієвій долині, штат Каліфорнія, США, після триденного перельоту через Тихий океан з Гавайських островів.

Сильні вітри затримали посадку на аеродромі Моффетт, Маунтін-В'ю, через що пілот Бертран Пікар був змушений кружляти біля берегів. «Тихий океан подолано», — заявив він безпосередньо перед приземленням.

Щойно завершений етап кругосвітньої подорожі був більш ризикованим за попередні ще й через відсутність аварійних посадочних майданчиків.

Інший пілот Solar Impulse, Андре Борщберг, обійняв Пікара, коли той вийшов із кабіни. На аеродромі був також співзасновник компанії Google Сергій Брін. «Це була красива посадка», — сказав він.

Все від сонця

«Знаєте, вночі був момент, коли я дивився на відображення місяця в океані і думав: «Я зовсім один в цій маленькій кабіні і відчуваю себе абсолютно впевнено», — розповів журналістам Пікар. — І я був дуже вдячний життю за цей досвід; це, можливо, одна з найбільш фантастичних пригод, що я мав у житті».

На його думку, через 50 років електричні літаки зможуть перевозити до 50 осіб.

Несучи на своїй поверхні 17 тисяч фотогальванічних елементів, літак отримує всю свою енергію від сонця. Протягом дня вони повністю забезпечують електропостачання літального апарата, водночас заряджаючи батареї, від яких двигуни живляться протягом ночі.

Solar Impulse розпочав свою подорож у березні минулого року в Абу-Дабі. Літак по черзі пілотують два пілоти, які вже встигли побувати в Омані, Індії, М'янмі, Китаї та Японії, звідки було здійснено 8924-кілометровий переліт на Гавайї. Ця п'ятиденна, п'ятинічна переправа встановила рекорд найдовшого безперервного сольного рейсу.

На жаль, через перегрів батарей літальний апарат на вісім місяців застряг на тихоокеанському архіпелазі для проведення ремонтних робіт. Протягом зими було зібрано додаткові 20 мільйонів євро, необхідні для відновлення проекту.

На черзі Нью-Йорк

У липні минулого року Андре Борщберг посадив літак на Гавайях, він же здійснюватиме наступний етап подорожі — переліт через континентальну частину США. Швейцарські пілоти планують дістатись Нью-Йорка на початку червня, де вони мають почати підготовку до перетину Атлантики.

Якщо все пройде успішно, на команду чекатиме відносно проста «фінішна пряма» на Абу-Дабі.

Пікар та Борщберг працювали над проектом Solar Impulse впродовж більш ніж десяти років.

Літак, ширший за Boeing 747, важить лише 2,3 тонни, що спричиняє деякі специфічні проблеми: низька швидкість, через яку здійснення етапів подорожі може потребувати кількох днів і ночей безперервного польоту; пілотові дозволяється спати не більше 20 хвилин за раз; кабіна пілота дуже тісна — трохи більша за телефонну будку.

  • Етап 1: 9 березня. Абу-Дабі (ОАЕ) — Маскат (Оман), 772 км за 13 годин 1 хвилину
  • Етап 2: 10 березня. Маскат (Оман) — Ахмедабад (Індія), 1593 км за 15 годин 20 хвилин
  • Етап 3: 18 березня. Ахмедабад (Індія) — Варанасі (Індія), 1170 км за 13 годин 15 хвилин
  • Етап 4: 18 березня. Варанасі (Індія) — Мандалай (М'янма), 1536 км за 13 годин 29 хвилин
  • Етап 5: 29 березня. Мандалай (М'янма) — Чунцін (Китай), 1636 км за 20 годин 29 хвилин
  • Етап 6: 21 квітня. Чунцін (Китай) — Нанкін (Китай), 1384 км за 17 годин 22 хвилини
  • Етап 7: 30 травня. Нанкін (Китай) — Нагоя (Японія), 2942 км за 44 години 9 хвилин
  • Етап 8: 28 червня. Нагоя (Японія) — Гонолулу, Гавайї (США), 8924 км за 117 годин 52 хвилини
  • Етап 9: 21 квітня. Гонолулу, Гавайї (США) — Маунтін-В'ю, Каліфорнія (США), 4523 км за 65 годин 29 хвилин
 

 

Коментарі

Ввійдіть або зареєструйтесь, щоб залишати коментарі.
Читайте також
Частка вкритих лісами земель по країнам світу

Перед вами карта, яка показує відсоток земель країн світу, зайнятих лісами. Згідно з Глобальною оцінкою лісових ресурсів Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (ФАО), лісом можна вважати територію площею більше 0,5 га з деревами заввишки більше 5 метрів і більш ніж 10-ти відсотковим деревним покривом. Сюди не входять ні землі сільськогосподарського призначення, ні урбанізовані території.

X

Вхід

Завантажую...