Solar Impulse робить другу спробу перетнути Тихий океан

Solar Impulse робить другу спробу перетнути Тихий океан

У неділю о 18:03 за Гринвічем Solar Impulse вилетів з аеродрому Нагої у Японії, плануючи приземлитись на Гавайях приблизно через 120 годин. За словами пілота Андре Борщберга, літак на сонячній енергії пройшов точку неповернення.

Команда провела майже два місяці в очікуванні погодного вікна, яке дозволило б перетнути Тихий океан. Тепер пілот вже не зможе повернутись до Японії в разі зміни погоди — 5 днів і 5 ночей він летітиме над суцільною водою.

Тижні затримки

Перша спроба перелетіти океан була перервана після зміни прогнозу погоди, в результаті чого літак був змушений здійснити позапланову посадку. Ще одна спроба піднятись у небо минулого вівторка була скасована в останній момент, знову ж через побоювання з приводу погодних умов.

Тим не менш, якщо все пройде успішно, це буде найдовший самостійний політ в історії авіації, а також найбільша відстань, пройдена літальним апаратом, який живиться виключно від Сонця.

Тихоокеанський переліт стане восьмим етапом кругосвітньої подорожі Solar Impulse. Але він виявився найважчим і супроводжувався тижнями затримки.

Швейцарський пілот і співзасновник Solar Impulse Андре Борщберг, який нині сидить за кермом експериментального одномісного літака, спочатку планував почати свою подорож на Гавайї з Нанкіна у Китаї. Але чекаючи на відповідні льотні умови, він, разом зі своєю наземною командою, провів там тижні. 31 травня він, нарешті, вилетів, але через погіршення прогнозу був змушений відхилитись від курсу та приземлитись у Японії.

Сезон дощів у Нагої викликав ще одну довгу затримку, але тепер метеорологи впевнені, що знайшли погодне вікно, яке дозволить здійснити п’ятиденний та п'ятинічний переліт на Гавайї.

  • Етап 1: 9 березня. Абу-Дабі (ОАЕ) — Маскат (Оман), 441 кілометрів за 13 годин і 1 хвилину.
  • Етап 2: 10 березня. Маскат (Оман) — Ахмедабад (Індія), 1468 кілометрів за 15 годин і 20 хвилин.
  • Етап 3: 18 березня. Ахмедабад (Індія) — Варанасі (Індія), 1215 кілометрів за 13 годин і 15 хвилин.
  • Етап 4: 19 березня. Варанасі (Індія) — Мандалай (М'янма), 1398 кілометрів за 13 годин і 29 хвилин.
  • Етап 5: 29 березня. Мандалай (М'янма) — Чунцін (Китай), 1459 кілометрів за 20 годин і 29 хвилин.
  • Етап 6: 21 квітня. Чунцін (Китай) — Нанкін (Китай), 1241 кілометрів за 17 годин і 22 хвилини.
  • Етап 7: 31 травня. Нанкін (Китай) — Гонолулу, Гавайї (США), 8200 кілометрів; політ переривається, літак відправляється у Нагою (Японія).

Експериментальний апарат, оснащений 17 тисячами сонячних батарей, працює виключно від Сонця. Якщо, опинившись над океаном, літаку забракне світла для повної зарядки батареї, щоб продовжити політ вночі, пілот може бути вимушений залишити кабіну.

Борщберга готували на такий випадок. Він має човен і припаси на декілька днів, яких має вистачити, поки він чекатиме на допомогу. Але, звичайно, команда сподівається, що обійдеться без цього.

Впродовж тривалого польоту Борщберг буде прив'язаний до свого сидіння у тісній кабіні, за розмірами приблизно з телефонну будку. Йому буде дозволено спати тільки по 20 хвилин, але він використовуватиме йогу і медитацію, щоб зробити свою подорож більш комфортною.

Якщо політ пройде успішно, літак продовжить свою навколосвітню подорож. Управління літаком візьме Бертран Пікар, який рушить з Гавайських островів на материкову частину США. Потім літак долатиме Північну Америку, перш ніж спробує перетнути Атлантику.

Втім, нарощування затримок може вплинути на більш пізні стадії. В ідеалі, літак повинен перетнути Атлантику до серпня, коли сезон ураганів досягає свого піку.

X

Вхід

Завантажую...