У Києві з'явився перший в СНД «зелений» супермаркет

У Києві з'явився перший в СНД «зелений» супермаркет

Австрійська компанія REWE International AG продовжує розвивати в Україні мережу супермаркетів BILLA. Новою інвестицією стало будівництво першого в СНД супермаркету за принципом GreenBuilding. Використані технології дозволять знизити загальне енергоспоживання на 32%. Обсяг інвестицій склав 60 млн гривень.

6 березня 2014 року «Білла-Україна» відкрила в Києві супермаркет BILLA, зведений за принципом екологічного будівництва GreenBuilding. Це перший подібний об'єкт на території України та країн СНД. Будівництво велось 7 місяців за проектом REWE Group. «Зелений супермаркет» розташований за адресою вул. Анни Ахматової, 49.

«Україна — цікавий для нас ринок з точки зору інвестицій. Ми продовжуємо розширювати мережу: за останні півроку ми відкрили п'ять супермаркетів BILLA. Плануючи відкриття нового об'єкта, ми намагались взяти до уваги всі нюанси та специфіку великого житлового масиву. Тому зупинили вибір на екологічних технологіях та інноваційних методах будівництва. Сподіваємось, покупцям буде зручно і приємно здійснювати покупки в нашому маркеті. І, безумовно, пишаємось тим, що змогли першими в Україні реалізувати принцип екологічного будівництва GreenBuilding», — прокоментував відкриття супермаркету генеральний директор компанії «Білла-Україна» Януш Строка.

Переваги принципу GreenBuilding полягають в його безпеці для навколишнього середовища, що дуже важливо для торгової точки, розташованої в густонаселеному районі. Насамперед, під забудову була обрана ділянка, на якій можна реалізувати гармонійне та ефективне планування об'єкта. Земельна ділянка знаходиться в приватній власності, що на сьогодні рідкість в столиці. Для будівництва використані тільки природні матеріали, які не забруднюють навколишнє середовище, а також енергоефективні технології, що скорочують загальне енергоспоживання до 32%.

Так, в оснащенні торгових залів нового супермаркету BILLA використовуються тільки світлодіодні лампи з низьким енергоспоживанням і тривалим терміном експлуатації (економія споживання 45%). Для охолодження товарів використовується безпечний для навколишнього середовища холодоагент R410A, а особливим чином сконструйовані двері холодильного обладнання економлять до 30% енергії порівняно зі звичайним супермаркетом.

У залі автоматично підтримується комфортна температура, яка настроюється в залежності від температури на вулиці. Для опалення, вентиляції та гарячого водопостачання приміщення не використовується міська тепломережа: на даху будівлі встановлені сонячні батареї, які виробляють енергію для підтримки оптимального температурного режиму всередині. Герметичність і теплоізоляцію забезпечують скління фасаду 2-камерними склопакетами і додатковий шар теплоізоляції під бетонними плитами. Ці технології дозволяють знизити енергоспоживання для водопостачання на 30%, а для опалення — на 55%.

X

Вхід

Завантажую...