У Metro Goldwyn Mayer зник лев

У Metro Goldwyn Mayer зник лев

Всім вам, напевно, добре знайома заставка кінокомпанії Metro Goldwyn Mayer. Ну, та сама, в якій перед початком фільму чи мультфільму з кільця висовується голова лева і грізно гарчить. А як вам це: заставка з'являється, а лев - ні?

Саме таку ідею обіграли креативщики бельгійського агентства Germaine в короткому рекламному ролику, підготовленому ними для Всесвітнього фонду дикої природи (WWF) і присвяченому проблемі зникнення видів тварин і збереження біорізноманіття на Землі.

Слоган ролика: "Тут чогось бракує? Збережемо біорізноманіття. Для життя планети. WWF" (Are we missing something? Save biodiversity. For a living planet. WWF).

 

Коментарі

Ввійдіть або зареєструйтесь, щоб залишати коментарі.

Зображення користувача SnowLeopard.
SnowLeopard / 30.05.2012, 18:35

классно придумали....

Зображення користувача Stranger.
Stranger / 25.11.2009, 02:27

Выдумщики однако...

Читайте також

В рамках Програми ООН по навколишньому середовищу (UNEP) 2010 рік було оголошено міжнародним роком біорізноманіття. Біологічне різноманіття - це розмаїття життєвих форм на Землі, які включають всі організми, види, генетичні відмінності між ними, складні симбіози, спільноти і екосистеми. Це величезний генофонд планети і чим він різноманітніший, тим легше наша глобальна екосистема адаптується до нових умов: одні види вимирають, інші адаптуються і змінюються, щомиті реагуючи на мінливу ситуацію.

X

Вхід

Завантажую...